Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

چگونه لایک پیج انستاگرام خود را افزایش دهیم

January 26 2021

 

آیا برای افزایش لایک و ویو اینستاگرام خود نیاز به مشاوره دارید؟ اینستاگرام را می‌توان به عنوان یکی از اصلی‌ترین شبکه‌های اجتماعی تصویر محور به حساب آورد. این شبکه اجتماعی با ارائه خدمات بی‌ نظیر توانسته است طرفداران بسیاری زیادی را برای خود دست و پا کند. بر اساس آماری که در سال 2012 از این شبکه اجتماعی حاصل شد، بیش از 4 میلیارد تصویر در این شبکه اجتماعی انتشار داده شده است.

 

نقش اینستاگرام در افزایش آگاهی از برند

اینستاگرام به عنوان اولین و پر مخاطب‌ترین شبکه اجتماعی تصویر محور توانسته است نقش زیادی در آگاهی از برند برای شرکت‌ها و برندهای مختلف داشته است. دیگر از این شبکه اجتماعی تنها برای سرگرمی استفاده نمی‌شود. در سطح اینستاگرام می‌توان انواع صفحات یا همان پیچ‌های تجاری را دید که در حال تبلیغ و یا پروموت کردن خدمات و محصولات خود هستند. این شبکه اجتماعی توانسته است نقش زیادی در رونق کسب و کارها داشته باشد. شاید بتوان در حال حاضر موثرترین ابزار برای موفقیت کسب و کارهای سنتی را استفاده از فضای آنلاین به ویژه شبکه‌های اجتماعی دانست.

چرا لایک اینستاگرام مهم است

شاید یکی از ابتدایی‌ترین سوالاتی که در این شبکه اجتماعی در زمان معرفی وجود داشت، مفهوم لایک بود. لایک در لغت به معنای پسندیدن است. هر چه پست‌های شما به تعداد زیادتری پسندیده شود امکان دیده شده شما در این شبکه اجتماعی بالاتر خواهد رفت. حال سوال اصلی آن است که این میزان لایک به چه کاری می‌آید؟ ما به عنوان موجوداتی اجتماعی نیاز به دیده شدن و توجه داریم. پس از خرید لایک ایرانی واقعی استفاده کنید.
در دنیای واقعی افرادی به موفقیت‌های بیشتری می‌رسند که بیشتر دیده شوند. آیا این امکان وجود دارد که یک صافکار بدون دیده شدن میزان درآمد بالایی داشته باشد؟ در شبکه‌های اجتماعی هم داستان به همین صورت است؛ افرادی به موفقیت در فضای اینستاگرام خواهند رسید که بیشتر از دیگران دیده شوند. به عنوان مثال صفحه اخباری را در نظر بگیرید که نه فالووری دارد و نه در بخش اکسپلور اینستاگرام پستی از آن دیده می‌شود، این صفحه بدون شک هیچ درآمدی نخواهد توانست از اینستاگرام کسب نماید. ما در شبکه‌های اجتماعی به دو مورد نیاز داریم؛ اول فالوور بالا و بعد میزان تعامل و میزان ویو بالا. هر چه تعداد فالوورهای یک صفحه بیشتر باشد می‌توان نتیجه گرفت که آن صفحه به موفقیت نزدیک‌تر است. هرچند امکان دارد فالوورهای آن صفحه فیک باشند. فالوور فیک نقشی در افزایش لایک اینستاگرام دارد
 

خرید لایک اینستاگرام و نقش آن در رونق کسب و کار

خرید لایک اینستاگرام فوری را می‌توان یکی از مناسب‌ترین استراتژی‌ها برای افزایش میزان اعتبار خود در میان مخاطبان و مشتریان خود در نظر گرفت. هر چه میزان لایک در اینستاگرام بیشتر باشد اعتبار و قدرت شما در میان مخاطبان شما بیشتر خواهد شد. شاید شما هم با این گفته موافق باشید که ما به سمت کالایی می‌رویم که خریداران بیشتری دارد، ما آن محصولی را دوست داریم که بیشتر از دیگر محصولات دیده شده است. تقریبا می‌توان گفت ما به نوعی دنبال تایید اجتماعی هستیم. ما آن لباسی را می‌پوشیم که دیگران می‌گویند مناسب و زیباست.  در اینستاگرام هم موضوع به همین صورت است؛ کاربران صفحاتی را دنبال می‌کنند که تعداد فالوور بیشتری داشته باشد. پست‌هایی را می‌پسندند که افرادی بیشتری آن را پسندیده‌اند.
 

به چه صورت میزان لایک خود را افزایش دهیم

در این بخش از مقاله قرار است به بررسی راه‌هایی بپردازیم که می‌تواند میزان لایک ما را در اینستاگرام افزایش دهد. اولین راه برای افزایش لایک اینستاگرام را می‌توان خرید لایک اینستاگرام دانست. علاوه بر این راه شما چند راهکار دیگر پیش روی خود دارید که میزان لایک را به مقدار مورد نیاز افزایش دهید ما با در مای ممبر همراه باشید تا اطلاعات کافی را در این رابطه به دست آورید.

 

موضوعات جنجالی را بیان نمایید

یکی از راه‌های افزایش میزان لایک در اینستاگرام را می‌توان عنوان کردن موضوعات جنجالی در نظر گرفت. لازم به توضیح است که موضوع تا جایی باید جنجالی باشد که بعد از انتشار گریبان شما را نگیرد. سعی کنید برای عنوان کردن این موضوعات از لحن  و بیانی قاطع استفاده نمایید. شاید شما هم دیده باشید که یک صفحه آرایشی با انتشار پست‌های جنجالی در رابطه با موضوعات روز به دنبال افزایش لایک به صورت رایگان به جای خرید لایک اینستاگرام باشد.

مزایای استفاده از عنوان کردن موضوعات جنجالی

  • افزایش تعداد لایک
  • رشد سریع صفحه
  • افزایش میزان تعامل صفحه
  • تصاویر را دست گم نگیرد
همان طور که در ابتدای این مقاله عنوان شد این شبکه اجتماعی بر اساس تصاویر و ویدیوها پایه گذاری شده است. ما در این شبکه اجتماعی می‌توانیم با استفاده از عکس‌های جذاب به میزان لایک مورد نظر خود دست یابیم. به عنوان مثال اگر قرار است محصولی را معرفی نمایید و از طریق اینستاگرام به فروش آن مشغول شوید حتما تصاویر خود را به صورتی عکاسی نمایید که کاربران به طور واضح محصول را مشاهده نمایند. استفاده از عکس‌های بی‌ کیفیت را می‌توان یکی از بدترین استراتژی‌ها در این شبکه اجتماعی دانست همچنین می‌توانید از لایک اینستاگرام سرعت بالا ممبر وان استفاده کنید.
 
کپش‌ها را به صورتی جذاب و سوالی بنویسید
شاید یکی از راه‌های جالب برای افزایش میزان کامنت و لایک به جای خرید لایک اینستاگرام را نوشتن کپشن‌های جذاب دانست. کپشن‌ها در این شبکه اجتماعی بعد از تصاویر دومین رتبه را از لحاظ اهمیت دارا هستند. پس تا می‌توانید کپشن‌های خود را جذاب بنویسید.

 

جمع بندی
در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت مای ممبر به بررسی دقیق و کامل در رابطه افزایش لایک اینستاگرام پرداختیم. گفتیم که راحت‌ترین راه برای افزایش میزان لایک اینستاگرام را می‌توان خرید لایک اینستاگرام دانست.
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post